četvrtak, 9. studenoga 2017.

Black boots

Ćao drage moje :)
U prethodnom postu (link OVDJE ) sam Vam pokazala čizme sa sajta sa kojim sam po prvi put imala saradnju i odmah sam stekla pozitivne utiske.
Riječ je o Gamiss sajtu na kojem su trenutno aktuelna veelika sniženja.
U prošlom postu sam Vam predstavila jedne čizme, a u ovome ću druge koje bukvalno nosim skoro svakog dana. Iako sam živjela u ubjeđenju sa mi ovako duboke čizme neće odgovarati i naručila sam ih "na sreću" onoga trenutka kada sam ih obula sam promijenila mišljenje.
Osim što mi se slažu uz dosta kombinacija, u ovim čizmama imam osjećaj da sam visočija nego što zapravo jesam (bez obzira na petu)
Kad smo već kod pete, ona je jako neobična i to je što što mi se svidjelo kod njih.
Baš su udobne i stabile, i vrlo rado ih nosim.
Više informacija o njima potražite OVDJE
Da li se radije odlučite za duboke ili 'pak plitke čizme?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*


Nema komentara:

Objavi komentar