utorak, 19. rujna 2017.

Perfect Brow Creme Gel by AVON -Mark-

Ćao drage moje!
Obzirom da je posljednjih par objava bilo fashion karaktera, krajnje je vrijeme za jednu beauty recenziju a proizvod koji je prvi na redu i koji me se najviše dojmio jeste jedan od Avon noviteta, iz MARK linije proizvoda. 

Pomade za obrve, tačnije gelovi za obrve su postali pravi hit, kako u svijetu, tako i od nas a navikli smo da Avon prati te trendove, te da svakako osmisli nešto što nam je pristupačnije u svakom pogledu. Otuda nam dolazi i Perfect brow creme gel u dvije nijanse: Blonde i Deep brown (koju možete vidjeti u nastavku posta)

Kao i većina proizvoda iz Avona, i ovaj je ušuškan u kartonsku kutiju na kojoj su ispisane osnovne informacije, te je navodeno da je rok upotrebe 12 mjeseci, ali da bi to postigli trebate redovno nakon korištenje da zatvorite proizvod da se ne bi osušio, ovo kažem iz iskustva jer mi se to desilo sa bazom za sjene koja je zbog moje nepažnje postala totalno neupotrebljiva.
Sam proizvod se nalazi u staklenoj teglici koja, iako jednostavna, djeluje dosta kvalitetno i elegantno te samim tim može u korak pratiti i pomade svjetski poznatih brendova. 

Moram priznati da sam i sama pomislila kako je ovo prilično tamna nijansa kada sam je tek vidjela, ali svakako sam htjela da isprobam ovaj proizvod jer uvijek ga mogu poručiti u svjetlijoj nijansi ako mi se svidi. Također, priznat ću da sam bila prilično nestrpljiva i tek kada sam probala gel shvatila sam da ga želim i trebam slikati, ali mislim da nije velika šteta učinjena. 

Prilikom prvog korištenja sam zaista nanijela nešto više proizvoda i to je izgledalo tamnije nego što treba, ali na greškama svi uče, pa tako i ja.
Odmah pri sljedećem korištenju sam shvatila koliko malo proizvoda je potrebno za oblikovanje cijelih obrva jer tekstura ovoga gela je predivna; nježna i jaaako razmaziva. Kod prizvoda ovoga tipa vrijedi pravilo: "što tanji kist, to bolje" i za te potrebe sam koristila neki kist iz setova koje sam Vam ranije predstavila na blogu. Nakon što završim sa iscrtavanjem i popunjavanjem obrva poslužim se sa češljićem za obrve i tako ujednačim i prosvijetlim nijansu tačno onoliko koliko želim. 
Ova pomada me zaista osvojila jer svi koji imaju masnu kožu, naročito masnu T zonu znaju koliko popunjene obrve mogu biti osjetljive, te jednim pogrešnim potezom možemo ostati bez njih - HAHA, ali gel se nakon nanošenja jako brzo osuši i ne miče, u bukvalnom smislu, i kada krenem da skinem šminku obrve budu skoro pa iste kao kad sam ih tek popunila. 


(Nisam baš neki majstor kada treba ovako nešto uslikati, ali u suštini bitno je da vidite nijansu)

Jeste li probale neke proizvode za obrve u gel varijanti ili se radije opredjelite za neke druge?
Zbog mogučnosti prosvjetljivanja nijanse mislim da ću nastaviti koristiti baš ovu, ali u svakom slučaju bih naručila i svjetliju nijansu jer je ovo jedan od onih proizvoda koji su mi se svidjeli u roku od odmah.

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar