srijeda, 3. svibnja 2017.

Soft and gentle *Zaful*

Ćao drage moje :)
Već ranije sam spominjala kako jeeedva čekam da mi stigne ovaj bodij sa ZAFULa i ispostavilo se da nije bilo uzaludno.

Kada sam prvi put vidjela bodij ono što je 'izbijalo' iz njega jeste neka elegancija i nježnost jer zaista je predivan.
Čipka na rukavima koji su od mreže je odlično raspoređena, i iako sam se negdje bojala da će mi popucati, ovo je i više nego kvalitetno tako da se to nije desilo.
Bodij ima dekolte koji je sasvim pristojan i u svakom trenutku cete se ugodno osjećati.
Također, sve je super postavljeno i nigdje nije providno.
Ono što mi se ne sviđa na bodiju jeste to što mu je donji dio došao skroz zašiven, bez ikakvih kopčica, koje bi trebale da su tu u slučaju npr. nužde.
Samim tim, ja sam prerezala donji dio i dodala dugmiće. Što je sigurno, sigurno je. :)
Više informacija možete pronaći OVDJE


Šta Vi mislite o ovoj ljepoti? Ja sam totalno IN LOVE :)

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

WHITE SEE THROUGH DRESS

Nema komentara:

Objavi komentar