četvrtak, 23. ožujka 2017.

Let's start spring with good style :) /Dresslily, Zaful/

Ćao drage moje :)
Na redu je još jedan, ujedno i posljednji outfit post zasad i u ovom postu predstavit ću Vam dva komada; kožne hlaće koje su mi stigle sa sajta DRESSLILY i jedna košulja koja je stigla sa sajta ZAFUL .

Kada sam pravila narudžbu u glavi sam zamislila baš ovakvu kombinaciju kakvu vidite na slikama, neka lagana košulja, kožne hlaće i kožna jakna, i zaista je sve stiglo onako kako sam i zamišljala.
Kada su mi stigle hlaće na prvi, a i na svaki ostali pogled sam mislila da će mi biti male. Prilikom prvog probavanja uložila sam dosta napora da 'uđem' u njih, ali sam na kraju i ušla! Kada sam ih obukla na prvu malo su me stezale preko stomaka, ali materijal je jako rastezljiv i fleksibilan i kroz neko vrijeme hlaće su se skroz prilagodile meni, nigdje niti me stežu niti su mi tijesne. Obično za sve naručujem S veličinu, pa tako je bilo i u ovom slučaju. Ovo su definitivno jedne od najudobnijih hlaća koje ja imam, čini mi se i gimnastiku bih mogla trenirati u njima. (šalim se, ne bih mogla.. savitljiva sam kao plastični linijar, onaj koji odmah puca :P )
Više informacija potražite OVDJE :)

 Sljedeća na redu je košulja sa Zafula. Ovo je jedan od onih širih modela koje kada obućete imate osjećaj da nemate ništa na sebi. Postoje dvije sitnice koje mi se ne sviđaju kod ove košulje ali su to zaista samo sitnice; voljela bih da je malo, ali sasvim malo duža i voljela bih da se manje gužva. Nije sad strašno to gužvanje, ali ipak se desi i to. Materijal je divan i jako lagan. Ako ne volite šire košulje onda možete čak naručiti i manji broj od onog koji inače nosite, ja sam naručila S i željela sam da bude šira na meni, kao što vidite da jeste. 
Više o košulji potražite OVDJE :)

 Torba iz ovog posta je poklon koji sam dobila od prijateljica, a koja je ručni rad. Nažalost jedna slika Vam ne može dočarati ogromni kvalitet ovih torbica, ali svakako više njih možete pronaći na njenoj FB stranici Čupa bags . 
Sviđa li Vam se moja kombinacija? iskreno, meni se mnogo dopada i nadam se da će mi svaka sljedeća narudžba sa ovih sajtova biti jednako uspješna kao i ova posljednja. :)

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

2 komentara:

  1. Sve mi se sviđa :D pantole ti super stoje :) A ove torbe sam vidjela na fb djevojka odlične pravi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti punoo :* torba je baš, baš odlična i jako kvalitetna :) :*

      Izbriši