subota, 11. veljače 2017.

MAKEUP BRUSHES #rosegal

Ćao drage moje :)
Mislim da će ovo biti jedan od postova koje, bar što se mene tiče, ja uvijek volim da čitam i uvijek dodatno da se informišem.
Četkice za šminkanje su nešto što je neophodno pri svakom šminkanju, i vjerovatno ni sama prije par godina nisam shvatala njihovu važnost. Sada je situacija s mojim mišljenjem skroz drugačija i smatram da se potpuni kvalitet šminke može iskoristiti samo uz dobre četkice.
Oba seta četkica koji ću Vam predstaviti u postu su sa sajta ROSEGAL .

Prvi set sam prvenstevno naručila zbog prelijepog izgleda i kombinacija boja i mislila sam da ako i ne budu iskoristive za šminkanje da će biti lijepa dekoracija.
Kao što možete da vidite, set je sastavljen od 7 četkica i ja ću Vam redom sa lijeve na desnu stranu reći moje kratko mišljenje.
Prva četkica bi kao trebala da posluži za blendanje sjena, ali u tu svrhu baš i neće najbolje poslužiti, nije da nema nikakve koristi, ali nije ni da obavlja neki dobar posao. Neka srednja žalost.
Sa drugom četkicom zasad imam jako lijep odnos, dobro mi obavi posao konturisanja ali ne bi mi smetalo da je malo mekša.
Treća četkica ??? može li mi neko reći njenu svrhu? Jer ja joj nisam našla baš nikakvu.
Četvrta četka je jako mekana, idealna za nanošenje rumenila. Uvijek kupi dovoljno proizvoda i s njom sam jako zadovoljna, uvijek mi obavlja jako dobar posao.
Peta četka je ujedno i naaaajmekša četka koju ja posjedujem i super radi posao nanošenja pudera u kamenu.
Šesta četkica je super za nanošenje hajlajtera i samo u tu svrhu je i koristim.
Sedmu četkicu mislim da nisam nijednom upotrijebila, ne znam iz kog razloga, ali se čini super za nanošenje gel eyelinera ili iscrtavanje obrva.
Sve u svemu, set ima više iskoristivih četkica nego onih koje to nisu, ali zaista je prelijep pa bih mu ja oprostila i da mi samo stoji u posudicama za četkice.
Detaljnije informacije o ovom setu možete pronaći OVDJE
Sljedeći set sam odmah poklonila sestri jer sam ga s tom namjerom i naručila.
Ono što sam ja mogla da vidim jeste da ima dvije super četkice za blendanje koje sam pokušala da 'izmudrim' od nje, ali nije ni ona više naivna :P
Haha, šalu na stranu; također ima jednako dobru četkicu za iscrtavanje obrva ili nanošenje gel linera kao i u prethodnom setu.
Ovaj set je jeftiniji od prethodnog i možete ga pronaći OVDJE
Iskreno, jedva čekam ljepše i toplije vrijeme jer šta god pokušam da uslikam to bude sve u nekim brzinama jer je vani hladno, ali potrudim se u svakom slučaju koliko je to moguće u trenutnim okolnostima.
Koje četkice su Vama najvažnije pri šminkanju?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar