nedjelja, 5. veljače 2017.

Black is always a good idea :) #dresslily

Ćao drage moje :)
Na stranici sam već najavila da ću pisati post u vezi nove jaknice koja mi je stigla sa već od ranije poznatog sajta DRESSLILY.

Jaknicu sam čekala nešto duže nego inače, ali mislim da je taj problem prisutan u većini slučajeva u posljednje vrijeme.
Ali kada je jaknica stigla onda sam shvatila da je vrijedilo čekati.
Jaknu sam naručila u S veličini i super mi odgovara, i ono što mi se također sviđa u vezi ovog sajta jeste to što su veličine uglavnom kao kod nas, što je odlično. :)
Jakna je napravljena od kvalitetnije imitacije kože, jako je mekana i fleksibilna, da tako kažem.
Ove resice su svakako ono što je izdvaja od ostalih jaknica i ovo je definitivno najneobičniji komad odjeće koji ja imam.
Cijena, veličine kao i ostale informacije o jaknici se nalaze OVDJE
Ne zamjerite što mi je kosa u blagom neredu na skoro svakoj slici, imala sam velikih nesuglasica sa vjetrom koji je odlučio da puše baš u onom trenutku kada sam ja krenula sa slikanjem.

Shvatila sam da uživam u pripremanju i pisanju ovog tipa postova, uvijek jedva čekam da vidim rezultate slikanja i da to podijelim sa Vama.
Kako se Vama čini sve ovo?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

4 komentara:

  1. TOP!! Odlicne fotke kao i uvijek! :* <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komplimentu i riječima podrške, kao i uvijek :* :*

      Izbriši
  2. Jaknica je prelijepa,a ti jos ljepsa iako sam ti to vec rekla.Jako mi se svidja kako si sve uklopila..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema boljeg komplimenta nego kada ga uputi žena ženi :) hvala ti puno! Sve će nam biti lakše slikati kad dođu ljepši dani, ovako žurim čim prije da završim jer se blago smrznem :P <3

      Izbriši