petak, 13. siječnja 2017.

AVON KONJAC SPONGE


Ćao drage moje :)
Odavno sam htjela da Vam napišem par riječi o mojim utiscima u vezi korištenja konjac spužve ali uvijek me 'omete' neka druga recenzija.
Mada, nikad nije kasno

Konjac spužva- šta je to?

Konjac spužva je vrsta prirodne spužve koja potiče tj proizvodi se od biljke iz Azije.
To je, dakle, ručni rad od ovih biljaka koji u sebi sadrži francusku glinu a neke čisti ugljen od bambusa. Konjac spužve su 100% biorazgradive i jako nježne.

Upotreba: Kada prvi put uzmete konjac spužvu u ruku shvatit ćete koliko je ona zabravo u isto vrijeme i tvrda i lagana.
Naravno, ona se ne koristi u tom stanju.
Upotrebljava se tako što spužvu držite par minuta u toploj (čitaj vreloj) vodi u kojoj ona omekšava i istovremeno se povečava.
Kada je izvadite iz vode a zatim i iscijedite dobit ćete nešto veću spužvu nego onu što ste stavili u vodu, ali to nije sve, dobit ćete najmekšu spužvicu tačnije spravicu kojom čete čistiti lice.
Oni koji su probali ovu vrstu spužve znaju koliko su one zapravo mekane i nježne za naše lice.
Ja sam je uvijek koristila samostalno tj. samo sam je kvasila vodom. Nakon što fino skinem šminku nju sa koristila kao posljednji korak i mogu reći da ona zaista radi super posao. Kružnim pokretima sam masirala cijelo lice, na području brade i oko nosa sam je malo jače pritiskala čisto zbog većeg efekta.
Na kraju dobijete u potpunosti očišćeno lice i takav efekat sam uvijek imala upravo sa ovom spužvom.
Preko noći sam je ostavljala da se suši (sam proces sušenja traje nešto duže) tako što bih je okačila za ovaj končić prilikom čega se ona vraća u svoje prvobitno, čvrsto stanje.
Nema nikakvog mirisa, boja ni nešto slično tome. Rok trajanja joj može ovisiti i od toga koliko često je koristite i kako je održavate, ali sigurno može izdržati par mjeseci redovne upotrebe.

Jeste li Vi probale konjac spužvu?
Kakva su Vaša iskustva?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Broj komentara: 6:

  1. Skroz zanimljivo!Nisam imala priliku probati.Extra :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Gledala sam je u DM-u,cak je jednom stavila i u korpicu,ali uvijek se predomislim jer nekako imam dosta pomagaca kod njege lica,mozda bi bio suvisan.Ali vjerujem da cu je nekada i kupiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala, ali mi se čini jako zanimljivo! Moram joj dati šansu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja znam da sve mi imamo čak i viška preparata za njegu lica, ali uvijek nas mami da probamo nešto novo. Džaba, jače je od nas. :)

    OdgovoriIzbriši