ponedjeljak, 19. prosinca 2016.

MAKEUP REVOLUTION- Death By Chocolate


Ćao drage moje :)
Danas Vam piše recenziju kojoj sam se ja jaako radovala iz razloga što Vam pišem o paleti koju koristim apsolutno svaki dan otkako sam je dobila. Probala sam sve boje, sve kombinacije i mislim da je vrijeme i Vama da pišem o njoj.
Riječ je o Makeup Revolution brendu, tačnije liniji koja se zove I love makeup - Death By Chocolate koju redovno poželim da pojedem jer je neodoljiva.
Sigurno ste već čule za ovaj brend koji je kod nas prisutan relativno kratko a već je jako poželjan.

Pa da pređemo na stvar. :)
Paletu dobijemo u katronskoj kutiji koja je s prednje strane prozirna, dok sa zadnje strane dobijemo prikaz nijansi koje dođu u paleti.
U paleti dobijemo 22grama i 12 mjeseci roka za njihovo korištenje. Paletu čini 16 nijansi od kojih su neke potpuno mat, neke sedeaste a neke jako šimeraste.
6 nijansi je potpuno mat, dok je ostalih deset kombinacija sedea i šimera.
Odmah da naglasim da sam paletu slikala na različitim svjetlostim čisto da imate bolju preglednost što se boja tiče.


Kao što i vidite ambalaža jako podsjeća na čokoladu a cijela paleta je inspirisana Too faced chocolate bar paletom.
Ambačlaža je izratizo kvalitetna sa jako dobrim i sigurnim zatvaranjem.
Na zadnjoj strani se nalaze informacije o paleti, dok u unutrašnjosti dobijemo sjene i veliko ogledalo koje se nalazi preko cijele dužine palete.
Također, preko sjenila se nalazi prozirni celofan na kojem su ispisani nazivi svih nijansi.

Prelazimo na ono što Vas sigurno najviše i interesuje a to je kvalitet ove palete.
Mislim da Vam o tome već dosta govori to da je ovo paleta koju koristim svaki dan, uz svaku kombinaciju i za svaku priliku.
Pigmentacija varira od nijanse do nijanse, u suštini sve one su jako dobro pigmentovane a neke od njih su zaista odlične.
Jedna takva je i ONE MORE BAR koja je moj apsolutni favorit što se ove palete tiče.  Break me up i Lick me su nijanse koje koristim uz svaki makeup look jer njihova kombinacija je odlična za pregib oka, naprosto se slažu uz sve boje. All is lost je crna nijansa čijom pigmentacijom ćete sigurno biti zadovoljne.
White Light je odlična nijansa kao podloga za dalji formiranje look-a.
Bring down angels je neka hightlight nijansa i meni je super poslužila u highlight svrhe.
Don't let go, Fool's gold, Tear the wrapper, Pray for me, Dipped, Tease me, Set me free su nijanse koje mora da volite i koje će sigurno dati odličnu završnicu svakom look-u koji formirate. Jako su šimeraste i sve su odlično pigmentovane.
Consume me i Devour me su nijanse koje sam pretežno koristila u kombinaciji dok sam Love you to death najmanje koristila, nemam razloga za to jer je nijansa jako lijepa ali eto jednostavno ne posežem za njom često.
Na sljedećim slikama ćete vidjeti neke od nijansi. Sve ih je bilo teško uslikati zbog njihovog šimera koji se ne vidi na svakoj svjetlosti lijepo, pa šta je - tu je.

Makeup Revolution proizvode možete pronaći OVDJE . Djevojka koja vodi stranicu je jako prijatna i pristupačna i rado će Vam pomoći u odabiru i preporukama. Također, djevojka je pouzdana i cijene za proizvode su realne. Imate sve moje preporuke.
Naravno, i ova paleta ima iskrene preporuke jer ONA VAM NAPROSTO TREBA!! Sve nijanse su predivne i možete praviti bezbroj kombinacija. Nijanse se minimalno truse i količina koju dobijete je odlična. Super stvar je i ogledalo koje u mnogo situacija može dobro doći.

Znam da ovaj post ima dosta više slika nego teksta ali paleta je toliko fotogenična tako da se ja ne mogu odlučiti za manje slika.
Kako se Vama čini?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

3 komentara:

  1. vec dugo se razmisljam treba li mi ova paleta jer imam barem pet paleta koje imaju slicne ili iste nijanse..eto bas sad ne znam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjeruj mi, ova ti treba :) haha predobra je stvarno i mislim da ovih nijansi nikad nije dosta :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubav na prvi pogled. :D :<3 <3

    OdgovoriIzbriši