utorak, 29. ožujka 2016.

FARMASI BB tonirana hidratantna krema za lice


Iako sam se i prije susretala sa BB kremama i neke sam vrlo rado koristila, ne znam iz kojeg razloga nisam probala i BB kremu iz Farmasija.
Čula sam za nju ali sam prethodno naručila drugi puder iz Farmasija koji je bio potpuno suprotan svim mojim očekiivanjima pa sam vjerovatno iz tog' razloga zaobilazila BB kremu.
Ali, ako sam išta trošila iz Farmasija to su bilo dobro poznati Happy Face puderi kojim sam se uvijek rado vraćala.
Listajući katalog kod drugarice ugledala sam primamljivu ponudu (uvijek padam na to) BB krema, veeliko pakovanje Happy Face pudera i ruž po izboru (bile su dvije nijanse u ponudi) i sve to za 12,90 KM, naručila sam :) 


Krema dolazi zapakovana u kvalitetnu kartonsku kutijicu na kojoj su nam odmah direktno predstavljene osnovne informacije o proizvodu.
Ono što je odmah na početku pozitivno kod ovog proizvoda je to što dolazi u tubi, i ma koliko god staklene bočice lijepo izgledale, tuba je ipak najlakše, najpraktičnije i najpotrošnije pakovanje.
U ponudi imamo samo dvije nijanse, light to medium i dark to medium; u mom slučaju u pitanju je LIGHT TO MEDIUM.
Neki od osnovnih sastojaka pudera su: macadamia oil, vitamin b3, oat extract, argan oil, silk protein, spf 15, collagen.
U tubi dolazi 50 ml proizvoda i 12 mjeseci roka upotrebe.

Otvor na ambalaži na koji izlazi puder je neke srednje veličine, ni premali ni prevelik.
Puder tačnije bb krema je dosta tečna tako da mi je u prvih par korištenja izašlo više od potrebnog, ali sada nemam problema s tim jer sam se upoznala s teksturom proizvoda.
Ja sam svijetle puti i ova nijansa izgleda jako prirodno na mene, imajte na umu da je žutog podtona i meni to trenutno odgovara.
Samo mjesec prije probavanja ove kreme sam Vam pisala o tome kako sam našla odgovarajući puder s kojim sam jako zadovoljna, ali ova krema je kod mene izazvala i više nego pozitivno mišljenje.
Prvo, jako se lahko nanosi bilo da koristite spužvicu, četku ili prste na sve načine će to proći bez problema.
Drugo, nijansa se jako lijepo stapa s lice i ne čini da se prošarate nakon par sati.
Treće, ovaj puder je jako prozračan i otkako ga imam koristim ga svaki dan baš zbog toga što ga tokom cijelog dana ne osjetim na licu, jako je lagan i ni u jednom trenutku vaše lice ne izgleda umorno.
Četvrto i najbitnije, uz korištenje Essence all about matt i Farmasi Happy Face pudera, s BB kremom sam uspjela da ne prosijam, za mene, nevjerovatnih 6 sati, a možda i više.
Da sam čitala kod nekog drugog možda ne bih vjerovala, ali sama sam se uvjerila.
Dok još ne nanesete puder u kamenu, BB kremu je moguće nadograđivati koliko god Vam je potrebno, jer moć prekrivanja joj je srednja tako da ja samo na pojedinim dijelovima nadogradim sa sasvim malo proizvoda.

- STEP 1

- STEP 2

- STEP 3

Kao što sam već navela u setu sam dobila i veliko pakovanje Happy Face pudera, ili kako nazivaju XXL pakovanje, i stvarno je ogromno.
Moj je u nijansi 03 i dobijemo nevjerovatnih 22grama.
Mislim da će mi moći prilično dugo trajati.
Za ovaj puder sam Vam već pisala recenziju a link ću Vam ostaviti na kraju posta.

Jedva sam čekala da podijelim svoje zadovoljstvo s Vama.
Iskreno, od ove kreme sam dobila više nego što sam očekivala i nadam se da se moje stanje s licem neće pogoršavati te da će mi i dalje krema u potpunosti odgovarati.
Tople i najiskrenije preporuke. Ja imam kombinovanu kožu, pojedini dijelovi su mi normalni, čak ponekad i malo suhi, ali T zona mi je jako masna tako da mi ova krema pruža hidrataciju i matiranje na mjestima gdje je to potrebno.


Dijelimo li mišljenje za ovu kremu?
Ja ću sigurno ponoviti ovu kupovinu.

Do sljedećeg čitanja,
Poljubac za sve, L :*

Recenzija za Farmasi Happy Face puder se nalazi na ovom linku - http://lejla2702.blogspot.ba/2015/11/farmasi-happy-face-puder-u-kamenu.html

Nema komentara:

Objavi komentar