nedjelja, 28. veljače 2016.

GOLDEN ROSE Highlighter stick 01 Bright Gold


Ćao drage moje, kako ste mi Vi?
Ja sam ovih dana jako dobro; jučer sam uz svoje najdraže proslavila rođendan i mogu slobodno reći da je ovaj bio jedan od najljepših, svi su me obasipali pažnjom, poklonima i ljubavlju tako da nisam imala vremena imalo loše da se osjećam. Hvala im svima! :)
Dobila sam dosta poklona, a šminka je naravno bila neizostavna. :)
Ovih dana ću Vam pisat recenzije za dosta proizvoda, jer moj new in je baš velik i ne smijem dopustit da se sve nakupi.
Počinjem večeras i to sa Golden Rose highlighterom u stiku. :)
U posljednje vrijeme nam pristiže jako dosta noviteta koje nudi GR i mogu reći da su postali jedni od traženijih brendova ali nije baš lahko doći do njih, bar ih u mom gradu nema puno. :/
Dok sam bila mlađa redovno sam kupovala GR lakove za nokte i za mene nije bilo boljih. 
Također sam probala i njihove mat ruževe a evo na poklon sam, između ostalog, dobila i ovaj highlighter. 


Sam stik dolazi u kartonskoj kutiji na kojoj je zlatnim slovima ispisano GR a na stranama su ispisane neke određene informacije kao što su da je proizvod dermatološki ispitan i bez parabena, i da je zemlja porijekla Turska.

Što se tiče stik pakovanja ono je napravljeno od crne jake baršunaste plastike i iznenadit ćete se koliko je klik donjeg dijela i poklopca jako, jako čvrst, mislim da nema šanse samo da se otvori.
Moj stik je u nijansi 01 BRIGHT GOLD, dobijemo 9,5gr proizvoda i rok korištenja od 12 mjeseci.
Prilikom odvrtanja sam primjetila da dosta proizvoda dođe.
Teksura je jako nježna i aplikacija je jednostavna. Proizvod je neke kremaste-karmin teksture i pigmentacija je super.
Ja ga u jednom do dva sloja i laganim tapkanjem prstima izblendam granice tj. liniju u kojoj je nanesen proizvod. Po želji preko toga pređem Catrice highlighterom ali i bez toga bit ćete zadovoljne.


( na slici su dva sloja highlightera)

Hvala mojoj drugarici na ovom poklonu, i sama je vidjela kakav mi je osmijeh izmamio.
Cijenu Vam ne znam reći ali gledajući na ostale GR proizvode mislim da je pristupačno.
Sa slike možete vidjeti pigmentaciju proizvoda koja je dobra i samim tim ima moju preporuku.
Naravno, morate biti pažljive prilikom korištenja proizvoda ovakvog tipa; svaki sloj više se itekako primjeti i ne želite da imate ružne granice koje nijedna ne volimo.

Jeste li Vi zadovoljno Golden Rose proizvodima?
Kakva su Vaša iskustva.

Do sljedećeg čitanja,
Poljubac za sve! L. :*

3 komentara:

  1. Djeluje bas primamljivo... A GR fakat stalno izbacuje novitete :D Mene odusevljavaju velvet ruzevi kao i wow lakovi...a mislim da i ovaj highlighter moram imati :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Djeluje bas primamljivo... A GR fakat stalno izbacuje novitete :D Mene odusevljavaju velvet ruzevi kao i wow lakovi...a mislim da i ovaj highlighter moram imati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam velvet ruževe ali wow lakove nisam, nažalost kod nas GR nema na mnogo prodajnih mjesta. Nećeš se pokajati ako kupiš. :) :*

      Izbriši