nedjelja, 21. veljače 2016.

Catrice zlatni svjetlucajući puder u kamenu - highlighter

Bezbroj puta sam ulazila u DM ili CM u potrazi za Catrice Highlighterom i Essence četkicom za blendanje, i svaki put je bilo bezuspješno.
Čitala sam dosta recenzija za oba proizvoda i većinom su sve bile pozitivne.
Jednom sam neplanirano ušla u CM i gle čuda, na polici sam ugledala samo jedan ovaj highlighter i odmah sam ga "ugrabila" i nastavila razgledati, da bih ispod ostalih četkica ugledala da je ostala i još jedna blending blush, naravno i nju sam kupila.
Highlighter sam platila 9-10 KM a četkicu otprilike 3,50 KM.
U ovom postu ću Vam pisati o highlighteru. (nažalost nemam kvalitetne slike, počela sam ga koristiti i nakon nekog vremena korištenja sam se sjetila da ga nisam uslikala :( )
Nisam sigurna da postoje dvije ili više nijansi ovog highlightera i mislim da je samo u jednoj, kako god moj je u nijansi CO1 Golden Grace.
U pakovanju dolazi 9,18gr s rokom korištenja od 12 mjeseci što je sasvim korektno, mada će se uz svakodnevno korištenje možda i prije potrošiti.
Pakovanje je od deblje čvršće plastike i nije ništa posebno čvrsto, ali dosad nisam imala problema da se otvaralo prilikom nošenja u torbici.
Da budem iskrena nisam ljubitelj nošenja ovakvih proizvoda u neseseru (osim ako nije neophodno), npr. kod ovog proizvoda mi se jedan kraj zvijezde odmah rasuo prilikom prvog nanošenja, ali dosta šimerastih proizvoda je sklono trusenju.
(SA BLICEM)


(BEZ BLICA)

Što se tiče teksture proizvoda pretpostavljam da znate da se radi o šimerastom proizvodu kako mu i sam naziv govori.
Tekstura je jako mekana, nježna i puna sitnog šimera koji jako lijepo izgleda i nije napadan.
Pigmemtacija je sasvim korektna i sigurno se nećete razočarati ovim proizvodom.
Trajnost mu nije cijeli dan, postepeno taj svjetlucajući efekat lapi ali ne nestane u potpunosti sve dok ne očistite šminku.
Mislim da je jako teško vjerodostojno uslikat highlighter (osim Amrezy, ona uvijek uspije :P ) pogotovo na koži, ali hajde evo:


Što se mene tiče otprilike sam zadovoljna ovim highlighterom za moju dnevnu upotrebu, i ova doza pigmentacije mi baš odgovara za svakodnevnu upotrebu jer ne želim baš u sred dana da sijam kao disko kugla.
Vjerovatno bih ponovila ovu kupovinu.

Jeste li Vi probale Catrice highlighter?
Kakvi su Vaši utisci?

:*


Nema komentara:

Objavi komentar